zaterdag 26 augustus 2017

De volgende stap

 Martine trapt vol goede moed verder (met pijn in het hart dat ik er niet bij ben) en ondertussen zet ik hier de eerste stap naar de nieuwe behandeling.
Het is best confronterend mijn lange haren niet meer te hebben. Think Pink krijgt ze en kan er anderen misschien mee plezieren.
Nu kunnen we er al maar aan wennen.
Samen met mijn omgeving duimen en hopen we toch nog op een zo positief mogelijke afloop.
Maandag start de eerste chemokuur. Laat ons duimen dat ik deze kuur goed kan doorstaan en dat ze vruchten afwerpt.
Misschien komt er nog een wonder!
 Wie zich geroepen voelt Think Pink ook te steunen kan zijn haren doneren. De afgeknipte haren moeten minstens 20 cm lang zijn.

1 opmerking:

  1. Ik en Hedwig vinden je korte haartjes mooi.
    We duimen verder voor jou.Ik fiets verder met jou in mijn hartje.

    BeantwoordenVerwijderen