zaterdag 23 juli 2016

Nog een woordje

Terwijl Martine nog geniet van een zalige vakantie, houd ik mij zalig bezig met wat werken. Moet ook gebeuren.
Onze bruine benen met de "gemarkeerde" witte sokjes missen toch een beetje het dagelijkse fietstochtje. Dus dit heuvel lossen we op door het bezoekje aan de papa met de fiets te doen. Ook boodschappen maken we met de tweewieler. Ah ja ondertussen zetten we de gps aan 't werk. Als ik zo voort doe, word ik nog een expert! Waarschijnlijk wel wat overroepen zenne.
Ons Martine is ook actief heb ik al gelezen. Goed bezig he.

Onze volgende actie is ondertussen al opgesteld.


Op 7 augustus 2016 staat een dagtrip genoteerd. We vertrekken om 10 u aan het gemeentehuis, Centrum 17, 1540 Herne voor een tocht langs de Dender, ongeveer 60/70 km 

Wij voorzien de thuiskomst rond 17u. Een dagtrip wil ook zeggen dat ieder een picknick en voldoende drank voorziet. Onderweg houden we een pauze om onze conditie aan te sterken. Iedereen is welkom.
 En, zoals jullie het weten, fietsen we niet om de eerste aan te komen. 
Van iedere deelnemer wordt verwacht een bijdrage te geven dat integraal naar de vereniging van "Kom op tegen Kanker" gaat.

Wil je meer weten of vertellen dat je mee fietst, geef je een belletje, stuur je een mail of spreek je ons aan.
Wij kijken er vol spanning naar uit om samen een leuke fietsdag te beleven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten