maandag 9 mei 2016

Ondertussen


Terwijl we weer op krachten komen, bereiden we ons voor op de volgende rit. Martine en ik fietsen eens samen. Dat is al een poosje geleden.
En het mag gezegd: Martine ligt weer op kop. Ik mag weer trappen om bij te benen. Mijn tong hangt terug uit mijn...! Maar ik laat me niet kennen zenne.
Het geeft ons plezier met dit weertje de rit uit te stippelen voor nu zondag. De weg leidt ons door Waals Brabant. Hiervoor zijn nog geen "nummerkes/ knooppunten" uitgewerkt. Daarom betrouwen we ons op de gps. Die van Martine natuurlijk.
Ik zal wel eens de tijd nemen om mijn gps in de hand te nemen en op ontdekking gaan in dat menu. Wacht maar af.

Dan zal ik jullie allemaal lei(ij)den via de juiste weg.
En dat we onze voorbereidingen echt serieus uitvoeren, bewijst deze illustratie. De breedte van de doorgang moet gekend zijn. Zo kunnen we vertellen aan de deelnemers dat driewielers, karretjes, aanhangwagentjes al dan niet erdoor kunnen.
 Kapelletjes komen we overal tegen. De bloemen kan je niet zo duidelijk zien, maar ze bloeien er. 

Genieten van het landschap doen we zeker. Of is het misschien even nadenken welke richting we moeten nemen. Moet Martine ook even uitpluizen? Gps volgen he! Waarom nemen we die anders mee?


Het ritje zit in elkaar. Willen jullie dit ook meerijden? Dat kan. Nu zondag 15 mei vertrekken we om 14u aan het station in Edingen. Breng je goed en opgewekt humeur mee en bestel de zon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten