vrijdag 10 juni 2016

De bagage

 Het wordt tijd dat we onze spullen bij elkaar zoeken als we ons wagen aan een tochtje. Ja wagen want hoe het gaat verlopen is nog een vraag. De laatste maanden en voor mij toch jaren hebben ietwat van ons "lijf" gevraagd. Toch zijn we positief en kijken we vooruit. Energie? In ons hoofd zit die er met hopen. In ons lichaam...moeten we afwachten.
 Het lijstje ligt op tafel en telkens aanvinken wanneer het bij de stapel komt. Dat is zeker overzichtelijk werken? Wat ontbreekt er? Een vuurtje, een bord, een beker,een helm (?) Mijn kinderen vinden de helm niet geschikt, moet een andere kopen van mijn mannen. Martine heeft een mooie en ze zal opvallen hihi!
Ook de fiets wordt onderworpen aan een inspectie. Remmen daar ben ik grrr op. Die MOETEN zeker in orde zijn. Oeps, ik zie enkele roestvlekjes! Dat kan toch niet. Aan zo'n dure fiets... Dus afschuren en zilver opzetten. Een tweede steunpootje vooraan komt er ook aan. Voilà. Ready??? Ik hoop het. Martine bekijkt haar transport ook. Maar dat is een krak in zulke zaken. Ik mag nog heel wat leren.
Oké nu nog elke dag wat rollen op de twee-wieler en we zullen zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten