donderdag 2 juni 2016

Fietsen

Donderdag 26 mei
Nu zondag is er een fietstocht met als thema "De Molens". De Rol-Mopsen hebben ook een fietsritje gepland. Een proefritje om de weg uit te stippelen is een must. We nemen ook een paar molens op onze route. Een enkele molen werkt nog. De Driscart-molen ligt echt prachtig maar is niet toegankelijk. Een voettochtje langs daar loont de moeite.
We rijden nog steeds zonder zon. Waar blijft die toch?
Maar de kilometertjes hebben we dan toch in de benen. De energie wordt opgedreven.
Bruno heeft mijn "kilometrieksken" op de fiets geplaatst. Nu ga ik eens kunnen zien hoeveel ik fiets op een dag én aan welke snelheid én hoeveel calorieën  ik verbruik. 't Is te zeggen als ik er kan mee werken. Oefening baart kunst!
Bijschrift toevoegen
Aan de molens Vannerom zie je het water stromen. De regen is dan ook met bakken uit de lucht gevallen. Nu mag het wel eens ophouden met al dat nat.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten